Colaborarea dvs. cu echipa SERVICEMED se va desfasura in urmatorii pasi:
1. Contactati echipa SERVICEMED.
2. Vă raspundem si vă consiliem in problema dvs.
4. Va confirmam receptia dispozitivului si-l programam pentru diagnosticare.
5. Va comunicam costul estimat al reparatiei.
Nota: Daca nu sunteti de acord cu reaparatia in conditiile de cost estimat comunicate, noi va trimitem dispozitivul nereparat si dvs. veti achita prin Ramburs (la receptia coletului) taxa de diagnosticare si transport.
7. Dispozitivul dvs. va fi reparat, verificat si monitorizat.
8. Va livram dispozitivul reparat.
Timpul estimat pentru parcurgerea acestor pasi poate fi de la 4 pana la 8 zile lucratoare astfel:
Transport dispozitiv de la adresa dvs. catre SERVICEMED este in medie de 24h (mai multe detalii vezi aici).
Receptie si diagnosticare dispozitiv de catre SERVICEMED este de pana la 5 zile lucratoare de la momentul receptiei in functie de marimea cozii de asteptare.
Nota: Apeland la serviciul URGENTE (vezi detalii aici) in doar 1 zi lucratoare se efectueaza diagnosticarea.
Reparare, testare si monitorizare dispozitiv: este in medie de 24h daca piesele necesare sunt in magazia SERVICEMED.
Nota: Daca piesele necesare pentru reparatie nu sunt in magazia SERVICEMED, timpul necesar pentru reparatie se prelungeste cu timpul necesar pentru aprovizionare de la furnizori externi. Acest timp se poate estima la momentul efectuarii comenzii pentru piesele necesare. Aprovizionarea se va face in regim de maxima urgenta.
Transport dispozitiv de la SERVICEMED la adresa dvs. este in medie 24h (mai multe detalii vezi aici).
1. Posibilitati de contactare echipa SERVICEMED.
2. Dupa primul contact, in oricare din varianta aleasa de dvs., vom avea stabilite detalii despre:
3. Dispozitivul va fi preluat de Fancourier. (pentru mai multe detalii faceti click aici)
4. In momentul finalizarii si confirmarii receptiei, va comunicam si termenul limita la care veti primi costul estimat al reparatiei. In gestionarea dispozitivelor sosite in service, firma noastra foloseste regula FIFO (first in-first out; dispozitivele sunt operate in ordinea sosirii, termenul limita fiind calculat in functie de numarul dispozitivelor aflate in service). Pentru transparenta, intreg procesul de receptie este monitorizat video. La cererea dvs. explicita si justificata, va putem pune la dispozitie inregistrarea video a receptiei.
5. Costul estimat al reparatiei include: manopera, piese si consumabile. Devizul pentru reparatie vi-l comunicam prin e-mail (daca ati specificat adresa dvs.) sau telefonic. Din acest moment asteptam decizia dvs.
6. Dupa acceptul dvs. pentru efectuarea reparatiei in conditiile de cost comunicate, noi estimam si va comunicam termenul limita la care va vom trimite dispozitivul reparat. Termenul este determinat de stocul pieselor de schimb. Daca piesa de schimb nu exista in stoc, se va face comanda in regim de urgenta catre furnizor.