Drive DeVilbiss Diagnosticare APAP - Blue Auto Plus

100,00 Lei
SERVICEMED este un centru de reparatii cu ingineri autorizati, cu calificari si certificari obtinute in cadrul cursurilor de specializare organizate de Drive DeVilbiss, pentru APAP Blue Auto Plus.
Daca dispozitivul d-voastra CPAP se restarteaza in timpul noptii, umidificatorul d-voastra inceteaza sa mai functioneze, noi putem sa remediem aceste probleme si nu numai. SERVICEMED remediaza orice tip de defectiune pentru toate dispozitivele CPAP comercializate de catre producatorul Drive DeVilbiss.
In stoc
Transport gratuit
Limita stoc
- +
Adauga in cos
Cod Produs: DV64E-SE Ai nevoie de ajutor? 0753 200 746
Adauga la Wishlist Cere informatii
  • Protocol de colaborare
  • Review-uri (0)

Colaborarea dvs.  cu echipa SERVICEMED se va desfasura in urmatorii pasi:

          1. Contactati echipa SERVICEMED.

          2. Vă raspundem si vă consiliem in problema dvs.

          3. Ne trimiteti dispozitivul.

          4. Va confirmam receptia dispozitivului si-l programam pentru diagnosticare.

          5. Va comunicam costul estimat al reparatiei.

          6. In urma acordului dvs. pentru reparatie, va comunicam termenul de livrare al dispozitivului reparat.

            Nota: Daca nu sunteti de acord cu reaparatia in conditiile de cost estimat comunicate, noi va trimitem dispozitivul nereparat si dvs. veti achita prin Ramburs (la receptia coletului) taxa de diagnosticare si transport.

          7. Dispozitivul dvs. va fi reparat, verificat si monitorizat.

          8. Va livram dispozitivul reparat.

 


 

          Timpul estimat pentru parcurgerea acestor pasi poate fi de la 4 pana la 8 zile lucratoare astfel:

  • Transport dispozitiv de la adresa dvs. catre SERVICEMED este in medie de 24h (mai multe detalii vezi aici).

  • Receptie si diagnosticare dispozitiv de catre SERVICEMED este de pana la 5 zile lucratoare de la momentul receptiei in functie de marimea cozii de asteptare.

          Nota: Apeland la serviciul URGENTE (vezi detalii aici) in doar 1 zi lucratoare se efectueaza diagnosticarea.

  • Reparare, testare si monitorizare dispozitiv: este in medie de 24h daca piesele necesare sunt in magazia SERVICEMED.

          Nota: Daca piesele necesare pentru reparatie nu sunt in magazia SERVICEMED, timpul necesar pentru reparatie se prelungeste cu timpul necesar pentru aprovizionare de la furnizori externi. Acest timp se poate estima la momentul efectuarii comenzii pentru piesele necesare. Aprovizionarea se va face in regim de maxima urgenta.

  • Transport dispozitiv de la SERVICEMED la adresa dvs. este in medie 24h (mai multe detalii vezi aici).

 


 

          1. Posibilitati de contactare echipa SERVICEMED.

  • Telefonic, la numărul de telefon afișat în Prima pagină sau la secțiunea Contact, în intervalul orar 8:00 - 16:00.
  • Plasare comandă este operatiunea care va permite sa selectati produsul dvs. si sa plasati o comanda pentru diagnosticarea dispozitivului astfel: selectati dispozitivul pe doriti sa il trimiteti in service. In momentul in care ati apasat "Adauga in cos" produsul va fi automat transferat in cosul dvs. de comanda. Dupa adaugarea in cos, procesul de plasare a comenzii se finalizeaza prin apasarea butonului "Trimite comanda" si parcurgerea paginii de comanda. In pagina de comanda va trebui sa completati urmatoarele: Nume, Prenume, Adresa completa (Judet, Localitatet, Strada, Numar, Scara, Bloc, Etaj, Apartament) 
  • Programare reparatie este operațiunea care vă permite programarea unei diagnosticări astfel: completați formularul cu cât mai multe date și dați click pe butonul Trimiteți comanda, dupa procesarea comenzii, în cel mai scurt timp, veți fi contactat de un consultant serviciu clienți.  
  • Nu vă descurcați ? Vă sunăm noi ! Serviciu gratuit pus la dispoziție de noi. Pentru a fi contactat(ă) telefonic de un consultant serviciu clienți vă rugăm să completați numărul dvs. de telefon. Apelurile sunt efectuate automat de centrala noastră telefonică către numărul dvs. de telefon, în timpul programului de lucru 8:00 - 16:00, imediat ce un consultant serviciu clienți este disponibil.

 

          2. Dupa primul contact, in oricare din varianta aleasa de dvs., vom avea stabilite detalii despre:

  • motivul pentru care ne-ati contactat
  • dispozitivul defect
  • datele dvs. de contact
 

          3. Dispozitivul va fi preluat de Fancourier. (pentru mai multe detalii faceti click aici)

  • La solicitarea noastra un agent Fancourier va va contacta telefonic si se va prezenta la adresa comunicata de dvs. in intervalul orar ales pentru ridicarea coletului.
  • Coletul contine dispozitivul in ambalajul original sau ambalat intr-o cutie de carton. Ambalarea trebuie facuta astfel incat sa nu existe spatii libere in interiorul cutiei, fapt ce ar putea conduce la deteriorarea dispozitivului. Spatiile pot fi umplute cu: folie cu bule de aer, bucati de polistiren, hartie, ziare sau alt material protector.
  • Atentie! La predarea coletului catre agentul Fancourier, specificati „Plata transportului la destinatar”. Valoarea declarata a coletului pe care il trimiteti trebuie sa fie nula (0 RON).
          Nota: Optional, clientii FAN Courier pot opta pentru serviciul de asigurare suplimentaara a expedierilor. Daca apelati la acest serviciu ve-ti achita integral costul transportului. (vezi detalii aici)
 

          4. In momentul finalizarii si confirmarii receptiei, va comunicam si termenul limita la care veti primi costul estimat al reparatiei. In gestionarea dispozitivelor sosite in service, firma noastra foloseste regula FIFO (first in-first out; dispozitivele sunt operate in ordinea sosirii, termenul limita fiind calculat in functie de numarul dispozitivelor aflate in service). Pentru transparenta, intreg procesul de receptie este monitorizat video. La cererea dvs. explicita si justificata, va putem pune la dispozitie inregistrarea video a receptiei.

 

          5. Costul estimat al reparatiei include: manopera, piese si consumabile. Devizul pentru reparatie vi-l comunicam prin e-mail (daca ati specificat adresa dvs.) sau telefonic. Din acest moment asteptam decizia dvs.

          

          6. Dupa acceptul dvs. pentru efectuarea reparatiei in conditiile de cost comunicate, noi estimam si va comunicam termenul limita la care va vom trimite dispozitivul reparat. Termenul este determinat de stocul pieselor de schimb. Daca piesa de schimb nu exista in stoc, se va face comanda in regim de urgenta catre furnizor.

 

          

Scrie un review


Suport clienti 09:00 - 18:00

0753 200 746 info@servicemed.ro
close

Comparare

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

close

A fost adaugat in wishlist!

A fost sters din wishlist!