![]() |
In gestionarea dispozitivelor medicale sosite in service, firma noastra foloseste regula FIFO (first in-first out; echipamentele sunt reparate in ordinea sosirii, in medie diagnosticarea unui dispozitiv medical dureaza pana la 5 zile lucratoare).
In cazul in care considerati ca problema dvs. este vitala, apeland la serviciu Urgente diagnosticarea dispozitivului dvs. se va efectua in maxim o zi lucratoare, daca achitati suplimentar o taxa de urgenta.
Apeland la serviciul Urgente, SERVICEMED garanteaza ca dispozitivul medical va avea prioritate la: receptie, igienizare, diagnosticare. Dispozitivul medical va fi diagnosticat conform procedurilor producatorului, in functie de natura defectului diagnosticarea poate dura intre 1 ora si 24 de ore.
Beneficiarul va fi contactat telefonic sau instiintat prin email/sms la finalizarea diagnosticarii.
Cu acordul dvs. dupa diagnosticare, daca piesa defecta este in stoc se va schimba imediat si echipamentul va intra in procedura de testare (care in functie de natura defectului poate dura intre 1 ora si 8 de ore).
Daca piesa nu exista in stoc, se va face comanda in regim de urgenta maxima (termenul de livrare variaza in functie de momentul plasarii comenzii si disponibilitatea piesei in stocul producatorului). La sosirea piesei primul tehnician disponibil va schimba piesa si va trece echipamentul in procedura de testare si monitorizare (care in functie de natura defectului poate dura intre 1 ora si 8 de ore).