Stimate Client,
In cazul in care nu sunteti multumit de modul in care a fost solutionat cazul dvs. va rugam sa completati datele din acest formular.
Va asiguram ca va fi analizata cu atentie in conformitate cu legislatia in vigoare (legea 449/223 si OG 21/1992 reviz. si adaugite) si a procedurilor definite de producatorul echipamentului si veti primi un raspuns in cel mai scurt timp posibil.
Reclamatia se poate face :
completand online formularul de mai jos
completand citet FORMULARUL DE INREGISTRARE A RECLAMATIEI la sediul Servicemed
prin email la adresa info@servicemed.ro
Orice reclamatie poate fi analizata daca este formulata intr-un mod decent si contine urmatoarele date necesare :
- Numele persoanei/firmei
- Date de contact – tel/email/adresa
- Numarul fisei de lucru.
- Tipul echipamentului
- Descrierea detaliata a problemei
- Propunere de solutionare
Fiecare reclamatie va primi un numar de inregistrare va fi analizata si se va da o rezolutie in cel mai scurt timp posibil.
Aveti de asemenea posibilitatea sa depuneti o reclamatie la AUTORITATEA NATIONALA PENTRU PROTECTIA CONSUMATORILOR.
Informatii suplimentare privind modalitatea de a adresa o sesizare sau reclamaţie în atenţia Comisariatelor Judeţene pentru Protecţia Consumatorilor puteti obtine la http://www.anpc.gov.ro sau la numarul de telefon 0800.080.999