Acoperire nationala prin partenerul nostru: FanCourier
Conditii in care serviciul nostru de preluare si returnare a coletelor este gratuit
Caz 1. In situatia in care ati contactat echipa SERVICEMED, la solicitarea noastra un agent Fancourier va va contacta telefonic si se va prezenta la adresa comunicata de dvs. in intervalul orar ales de dvs. pentru ridicarea coletului.
Atentie! La predarea coletului catre agentul Fancourier, specificati „Plata transportului la destinatar”. Valoarea declarata a coletului pe care il trimiteti trebuie sa fie nula (0 RON).
Lista completa a localitatilor deservite de FanCourier, fara taxarea kilometrilor suplimentari parcursi, se regaseste aici. Astfel, serviciul de preluare și returnare este gratuit, exceptie facand localitatile ce nu se afla in aria de acoperire a FanCourier.
Va reamintim ca este important sa deschideti coletul in prezenta curierului si sa semnati de receptie numai dupa ce v-ati convins de integritatea produsului si ati achitat contravaloarea reparatiei.
Instructiuni de ambalare a produselor: Coletul va contine dispozitivul in ambalajul original sau ambalat intr-o cutie de carton. Ambalarea trebuie facuta astfel incat sa nu existe spatii libere in interiorul cutiei, fapt ce ar putea conduce la deteriorarea dispozitivului. Spatiile libere pot fi umplute cu: bucati de polistiren, hartie, ziare sau alt material protector.
Caz 2. In cazul in care doriti sa ne trimiteti dispozitivul defect fara a ne contacta in prealabil, sunati la numarul de telefon FanCourier: 021.9336, solicitand un agent la adresa dvs., sau lansati comanda aici. Pentru a beneficia de livrare gratuita a produsului, in momentul predarii coletului catre agentul FanCourier, trebuie sa alegeti plata transportului la destinatar: SERVICEMED.
Lista completa a localitatilor deservite de FanCourier, fara taxarea kilometrilor suplimentari parcursi, se regaseste aici. Astfel, serviciul de preluare și returnare este gratuit.
Costul de transport pentru orice produs trimis fara specificatia „Plata transportului la destinatar”, ori prin intermediul altor servicii de curierat, este suportat de cumparator.
Atentie! Pentru a beneficia de transport gratuit, valoarea declarata a produsului pe care il trimiteti trebuie sa fie nula (0 RON)
Va reamintim ca este important sa deschideti coletul in prezenta curierului si sa semnati de receptie numai dupa ce v-ati convins de integritatea produsului si ati achitat contravaloarea reparatiei.
Coletul trebuie sa contina, pe langa dispozitivul defect, urmatoarele informatii:
– Nume expeditor, numar de telefon si optional adresa e-mail
– Date de facturare
a) Persoane fizice: nume, prenume, CNP, serie si numar CI, adresa de facturare,
b) Persoane juridice: nume societate, CIF, adresa sediu social si/sau punct de lucru, IBAN, banca si sucursala, nume, prenume, serie si numar CI delegat
– Adresa de livrare
Coletele se trimit la adresa: SERVICEMED, Prelungirea str. Gheorghe Petrascu, nr. 93, 805300 Tecuci, Jud. Galati, Romania
Instructiuni de ambalare a produselor: Coletul va contine dispozitivul in ambalajul original sau ambalat intr-o cutie de carton. Ambalarea trebuie facuta astfel incat sa nu existe spatii libere in interiorul cutiei, fapt ce ar putea conduce la deteriorarea dispozitivului. Spatiile libere pot fi umplute cu: bucati de polistiren, hartie, ziare sau alt material protector.